Home

Workout plans op ieder niveau!

De programma’s combineren traditionele powerlifts, bodybuilding technieken en hardloopschema’s in allerlei verschillende tempo’s. Hiermee bouw je maximale kracht, spiergroei en een atletisch lichaam op.

Vragen over een van onze schema’s? Een persoonlijk schema met jouw doelen en wensen? Mail ons!


Persoonlijk trainingsschema

Athletic Quality persoonlijk trainingsschema

Een persoonlijk schema, met jouw doelen en wensen? Wij gaan graag voor jou aan de slag om een voor jou op maat gemaakt trainingsschema te maken. Eerst wat meer informatie? Mail ons!


ATHLETIC FIT — Level 1 tm 3

Athletic Fit serie

De workout plans in de Athletic Fit serie zijn opgedeeld in verschillende levels. Zo zul je fitter worden, meer spiermassa en spierkracht creëren en daarnaast je conditie verbeteren op jouw eigen niveau. Nadat je een level hebt voltooid ben je klaar voor het volgende level!


ATHLETIC FIT LEVEL 1

The 8-week Athletic Fit Level 1 Workout Plan

Dit schema is bedoeld voor beginnende sporters met weinig ervaring in de sportschool. Na deze 8 weken ben je fitter en klaar om voor het volgende level te gaan.


ATHLETIC FIT LEVEL 2 – Men or Woman

The 8-week Athletic Fit Level 2 Workout Plan – men
The 8-week Athletic Fit Level 2 Workout Plan – woman

Ben je al wel bekend in de sportschool en is het tijd om er een schepje bovenop te doen? Of weet je niet zo goed wat je moet doen in de sportschool? 

Voor level 2 hebben we de keuze tussen twee schemas:

  • een schema met de focus op de billen, benen en buik voor vrouwen
  • een full body schema voor mannen


ATHLETIC FIT LEVEL 3

The 8-week Athletic Fit Level 3 Workout Plan

Na level 1 en 2 nu ook de laatste in de Athletic Fit serie: Athletic Fit Level 3!

Ben je al fit maar wil je graag wat meer kracht en spiermassa? Of wil je graag wat afwisseling in je workouts? Ga dan voor dit Athletic Fit Level 3 workout plan! 


THE ATHLETE PROGRAM!

The 10-week Athletic Body Workout Plan

Voor de échte Athletes, hebben we het 10-weekse Athletic Body Workout Plan waarin je 5 dagen traint en iedere training tot het uiterste gaat. Kracht, explosiviteit en functionaliteit staan centraal. Een combinatie van hardloopschema’s en kracht-schema’s zorgt voor een algehele topconditie!

preview 10-week athletic body workout plan